حتی اگه بارون پاییزی مثل شلنگ آب و تگرگ مثل سنگ و رعد و برق مثل «کنتور برق» بخوره توی فرق سرمون؛ ما بلدیم چطوری خوشحال بمونیم! ما سرمون رو مثل خیلیها شکل «کپک» زیر برف نکردیم که همه تقصیرا رو بندازیم گردن «رجب». ما «باغ مخفی» رو کشف کردیم و از درختاش «سیب سرخ» چیدیم و برعکس خیلیها که «خر رفتن و الاغ برگشتن» گل رفتیم و «سوپر گل» برگشتیم. مَخلَص کلام اینکه ما بلدیم چطوری خوشحال بمونیم. شما هم بلد باشین. والا گیر «بز آفریقایی» میافتین.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
پ.ن:بنا ندارم برای کوههای هفتگی پست بذارم. این هفته جوری بود که بنا پیدا کردم پست بذارم.
پ.ن: این برنامهی (تقریبا) هفتگی کوه؛ دعوتی نیست، پولی هم نیست، وبلاگی بودن و نبودنم معیار نیست،
هرکی هرچی داره و نداره میاره و میریم بالا و بعدِ عبور از آخرین پیچ، با لبخند وارد میشیم و با نیش باز برمیگردیم.
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42