توئیت(تداوم پست قبل)

خرید بک لینک

من و دوست روحانیام جمع اضدادیم. ما جملهی درونسازمانی «از آخوندها بدم میاد» رو توی گفتگوهامون زیاد به کار بردیم. ولی هنوز دل هردومون «شدید» برای «حوزه» تنگ میشه.

غرولند این ماه...

ما را در سایت غرولند این ماه دنبال می‌کنید

برچسب: توئیتتداوم,پست,قبل, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:28

صفحه بندی