من و دوست روحانیام جمع اضدادیم. ما جملهی درونسازمانی «از آخوندها بدم میاد» رو توی گفتگوهامون زیاد به کار بردیم. ولی هنوز دل هردومون «شدید» برای «حوزه» تنگ میشه.
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: توئیتتداوم,پست,قبل, نویسنده: بازدید: 38