ژن مرغوب

خرید بک لینک

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

. توی کوه،هنگام برگشت، دوتا توریست چشم بادومی از ما مسیر دربند رو پرسیدن و رفتن. نمیدونستیم برای کجان. کره،چین یا مالزی. یه آقای سن بالایی که عقب تر از ما میومد، رسید و از کنار ما و توریست ها رد شد با این جمله: «درخت نشین ها هم آدم شدن».

. پسر عارف،(که ما فقط به اسم پسر عارف میشناسیمش)موفقیت پدر و مادر و خودش رو دارا بودن ژن_مرغوب اعلام کرده!

میخوام بگم شوخی یا جدی، مرام و منش نژاد پرستی،ژن پرستی و حتی خوی فاشیستی، گریبان ما مردمان آزاد اندیش و انسان دوست رو جوری گرفته که از ده جا دیگه زده بیرون. بدون تعارف، وقتی موقعیتش باشه،ما روی هیتلر رو هم سفید میکنیم پس حداقل ادعاها و پزهای صد من یه غازی در نکنیم لطفا!

نظرات

پاسخ:
:|
:/

پاسخ:
واللا!

پاسخ:
ما اصن ژن غیر مرغوب بهمون افتاده که درس خوندیم ولی نه کاری برامون هست نه خونه ای نه شغلی نه حقوقی نه خونه ای.

پاسخ:
اصن اگه بحث ژنی باشه برای ما انقدر با عرب و مغول و ترک و روس و انگلیسی قاتی شده که دیگه لجنزار دراومده ازش :))

پاسخ:
:))
آدرس رو خیلی دقیق دادما! بریم جسدشون رو بیاریم پایین.

پاسخ:
ژن عمه از همش مهمتره! D:

پاسخ:
ولی من حاجی شدنم هیچ ربطی به عمه و عمه هام نداره :))

پاسخ:
پول که باشه همه هفت تیر کش میشن!

پاسخ:
حالا اینا کنترل شده هاش هستن مسترجون!

پاسخ:
اگه برنگشته باشیم!

پاسخ:
انشاءالله!

پاسخ:
خدا بیامرزدشون به هرحال!

پاسخ:
خصوصی در شده بود :))

پاسخ:
:/ من بی اطلاعم :)) درست میشه ایشاللا!

پاسخ:
خب الحمدلله شاهدش رسید!

پاسخ:
و بخوریم...

پاسخ:
توی تئوری که بشر امروز، فرشتهترین بشر تاریخه!

پاسخ:
خودشونم همینو میخوان! :))

پاسخ:
به جون پسرش اگه حسادت کنم!

پاسخ:
کیفیت تحصیلات و کار ما نظریههای فرگشت مرگشت رو هم دور میزنه :))

پاسخ:
لطفا علنا بروزش ندین پس :)

پاسخ:
ای بابا :))
چشمتان بیبلا!

پاسخ:
گفتن ابراز نمیکنن.

پاسخ:
اجالتا همونایی هستن که مشکلی با این آقازاده ها ندارن.

پاسخ:
رسیدن به ثروت و قدرت با "رانت" رو یه آدم با هوش متوسط و تحصیلات ابتدایی هم میتونه انجام بده. ایشون تصریح میکنه بر فرض که من با رانت به جایی رسیدم،بخاطر ژن مرغوبم بوده!
دوم اینکه تجربه حقیر خلاف فرمایش شما بوده. من، مکرر در مکرر، پدر و مادرهای بی سواد یا کم سواد با هوش معمولی رو دیدم که فرزندشون چیزی در حد یه نابغه بوده. اما پول و نفوذ و قدرت نداشتن بچه رو بفرستن فلان مدرسه و دانشگاه خارجی و بعد هم پای معامله بین المللی!

پاسخ:
یه کم بگردیم و دنیامون رو بزرگ کنیم،نباید داشته باشیم. اصلا جا نداره.

پاسخ:
سلام.
+ احسنت!

پاسخ:
نه شما رتبه کنکورت خوب بشه به ما شیرینی مرغوب میدی. با تشکر!

پاسخ:
صحبت من دقیقا درباره رانته. منکر انتقال و اثر تحصیلکرده ها روی فرزندانشون نیستم. میگم تنها الزامش این نیست!
فقط زمانای قدیم هم نبوده. همین الانش دانش آموز دارم با همین ویژگی که گفتم. یه دونه و دوتا هم نیستن. از بخت بدشون ننه بابا پولدار یا سیاسی نداشتن که همه جاهای خوب و درجه یک رو از اول بشناسن و بذارنش همونجا تا رشد کنه.

پاسخ:
حق!

غرولند این ماه...

ما را در سایت غرولند این ماه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 6:48

صفحه بندی