انتشار برای اولین بار/ حجت الاسلام حاج سیدمهدی (رفزه ا...) در اولین سخنرانی امروزشان
درباره «مسابقه طنز نمک شو» فرمودند: «بنده از نفس این برنامه ها حمایت میکنم». ایشان به گونه ای که نمیخواستند واقعیت ماجرا کشف شود ادامه دادند: «حتی خودم در این مسابقه ها شرکت کرده،خواهم کرد و وایخاهم ساد!». منابعِ خیلی آبدوغ خیاری اعلام کرده اند ایشان در «گروه دوم» این مسابقه، به نبرد باطل علیه حق پرداخته اند!
والسلام علی من التبع الطنز و الخنده!
پایان گزارش.
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64