بنویسید لطفا.
کوتاه،بلند،تند،آروم،دوستانه،دشمنانه،منتقدانه،نصیحتانه،توقعانه؛ از هر زاویهای،عمومی یا خصوصی،
هرجور که حسشُ دارید و هرچی تمایل دارید برای حاجمهدی و وبلاگش بنویسید.
اونایی که خودشون مشکلی نداشته باشن رو با نام یا بینام در قالب پیام صوتی میخونم و جواب میدم. خوشصدا نیستم. فقط همیشه میل ویژهای دارم یه قدم نزدیکتر باشم! اما اصل قضیه اینه که «حرفای بدون تعارف» بشنوم دربارهی خودم و بیپرده جواب بدم.
+ تکمله 1 :
خیلی طبیعیه که شناخت آنچنانی وجود نداشته باشه تا حرف و نظر آنچنان دقیق و عمیقی هم به وجود بیاد. هرچی شناخت هست از همین نوشتهها و کامنتهای کوتاهه. پس حرف یا نقد و نظر یا پرسش شما هم میتونه کوتاه باشه. با این فرق که شما میتونین یه پله جدیتر و صریحتر، حرفی بزنید و از من، پاسخ بدون فاصلهای بخواهید! میارزه دیگه! D:
+ تکمله 2 :
کامنتهایی که به صورت عمومی مشارکت کردن رو تا روز پاسخ صوتی، عمومی نمیکنم. مزهدارتره به نظرم!
کامنتهای خصوصی لطفا بگن که اسمشون رو توی پیام ذکر کنم یا نه.
+ تکمله 3 :
تا روز یکشنبه انشاءالله، منتظر کامنتهای گرامیتان هستم.

برچسب: «خودشناسی»
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58