جاش خوب نمیشه

خرید بک لینک

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

آقا جان! عشق چیز بدیه،نمیخوام بگم بده، چیز معمولیی نیست، اذیت میکنه آقا! وبالت میشه،تپش قلبتو زیاد میکنه این خوب نیست.آقا اصلا زندگی زن و شوهری معمولی خیلی بهتره. همین که ماهی یه بار بهش بگی دوستت دارم ماه بعدی هم یادت بره. اونم براش مهم نباشه و هرکی زندگی کنه برای خودش و یک کمی هم تلاش برای اون یکی. همین کافیه! عشق چیه، بهم پیچیدن چیه، ذوب شدن چیه. این بلای جونه. نمیخوام بگم عذابه، ولی مایه آزاره آقا. نه آقاجان چه آرامشی! رفیقم عمرشو داد به شما چندسال پیش. زنش،به قول خودش عشقش،نفسش،همه زندگیش،یهو گذاشت و رفت...همینجوری یهوییا آقا! این مگه آروم شد؟ چندتا زن رو بیارم برات که شکایت کردن ازش. گفتن اومده دست زده به ما...آستین ما رو گرفته گفته نرگسی...نرگسی...تویی؟ نرگسی کجا بودی؟ کجا میری؟ همه رو شکل اون میدیده! حالا زنم گرفته بود بعدش.بس که گفتن یکی بیاد جاش خوب میشی. اونم ولش کرد رفت بس که صداش زده بود نرگسی! آره آقاجان حواست باشه عاشق نشی. میگن خودش میاد من میگم نه. اونی که کرمشو داره خودش میارتش. به قول قدیمیا «خودش میادش». میگی از دهنت در رفت بهش گفتی دوستت دارم! اونم زد زیر گریه! به کوه یخ نخوردین؟ نه آقاجان! باهم سر کردین،اینور اونور رفتین قهوه سفارش دادین،فال گرفتین،سینما رفتین،میدونم «آن» داره. آنش وقتی میاد که باهاش وقت گذروندی...یه «آن» چشم تو چشمش خیره شدی و قلبت تکونی خورده و گفتی این خودشه، این آرومم میکنه. حالا این اولشه. بعدش دیگه یه لحظم آروم نمیمونی. بخنده میخندی،اخم کنه اخم میکنی، اشک بریزه اشک میریزی، اما اگه دور بشه میمیری! حاضری بمیری ولی دور نشه. دور بشه ضجه میزنی برای یه ثانیه دیدنش، میفهمم چی میگی،از حرفات معلومه «میومدت»،«آن» داشتی...از من میشنوی سرکوبش کن.نذار خوره روحت بشه. فراموشش کن. انگار نبوده از اول. ولی هرکاریم کنی جاش خوب نمیشه...

هنوزم همین+

موافقین۹ مخالفین۸ ۹۶/۰۳/۰۹

حاج مهدی

نظرات

پاسخ:
قابل یوخ :)

پاسخ:
اصلا...

پاسخ:
این متنا رو انقدر جدی نگیرین! :))

پاسخ:
هوووم!

پاسخ:
خوانده ام. مگه من گفتم خوب نیست؟ :) اون پیرمرده گفته.

پاسخ:
سلام. از شما هم قبول
با زبون روزه دقیقا به کجا فشار میاره خوندن یه متن؟ :))
خواهش میکنم. دست نوازندش درد نکنه.

پاسخ:
مکمل خوبی بود! :)

پاسخ:
من اینا رو میشناسم اینا میخوان تو پیاده روها خیابون بکشن :))

پاسخ:
همه کله ها باد داره انگار! D:

پاسخ:
من 6،7 ساله باهاش مأنوسم!

پاسخ:
:|
تو قاموس من میگنجه به یه خانم ایرانی، تیر شلیک کنم! حتی اگه پلاستیکی باشه.

پاسخ:
میگن لذت اون یاد کردنا از بودن با خودش بیشتره!

پاسخ:
محتاجیم به دعا.
اون پری کجایی و اسپری رنگی ها خیلی صریح بودن. اونموقع میتونستم اونجوری بنویسم الان نه.

پاسخ:
جیزه!

پاسخ:
:|

پاسخ:
:|
:|

پاسخ:
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت:
آمدم! نعره مزن، جامه مدر، هیچ مگو!

پاسخ:
وعلیکم السلام. آخ آخ خدا به داد همکاراتون برسه!

پاسخ:
آخه من یه همکاری دارم توی اتاق، از اولین لحظه ای که میاد تا آخرین لحظه ای که میره همه کارا و فکراش بلند بلنده. کلا اون تایمی که ایشون هست بازدهی من میاد زیر 50 درصد. :))

پاسخ:
:|

پاسخ:
:|
عقلت به چشمت نباشه خب!

پاسخ:
6 - 6 مساوی! :))

پاسخ:
سلام. خدا نکنه :|

پاسخ:
طلب میکنه یا کرم داره! :))

پاسخ:
از خاصیتای این موضوعه که میتونه همزمان، به یه میزان موافق و مخالف داشته باشه.

پاسخ:
۲قطبی سنگیینی شکل گرفته

پاسخ:
هر لایک تو هموطن، مشتی به دهان دشمن! D:

نه شما حالا کنکور رو بده مهمتره :))

پاسخ:
:))
درود بر تو!

پاسخ:
صلابت و دقت از خودته داداش.

پاسخ:
من که میوه ممنوعهست برام! بالاخره کشیشی گفتن،قوانین کلیسایی گفتن!

پاسخ:
:|

پاسخ:
پستهای شما که بوی خدافظی با مجردی میده! :))

پاسخ:
همه همینو میگن اولش! 2روز بعدش دارن خرید سفره عقد میکنن :))

پاسخ:
حالا همچینم فکر نکن که منتظر قصدت میمونهها! d:

چه خوب! دل به دل لولهکشیه حتی! :))

غرولند این ماه...

ما را در سایت غرولند این ماه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 22:53

صفحه بندی