دوسه روزه ظهرها میرسم خونه،بعد ماتم گرفتم چرا این دوسه روز، انقدر زود به زود اذان میشه،من که همین الان خوندم! امروز پیاده میاومدم فهمیدم مدرسهی نزدیک خونهمون مسابقهی اذان گذاشتن! بعدش دیگه یادش بخیر و چه دورانی بود و ازین صبتا.
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33