از یک دورهای به بعد،که معمولا توی بیست و پنج سالگی اتفاق میافتد،متوجه میشوید که از هیچ چیز لذتی نمیبرید. آنگاه اگر خوشاقبال باشید و از چیزی لذت ببرید،میفهمید آن چیز، همان است که به شما تعلق دارد،و شما به آن.( و تا قیامت از هم جدا نمیشوید D: )
این روزها، تنهاترین لذت زندگی کنونیام را تجربه میکنم؛ لبخند رضایت شاگردهایم؛ بعد از یک گپ،یک کلاس،یک فوتبال یا یک بازی.
ما را در سایت غرولند این ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56