غرولند این ماه

متن مرتبط با «پست» در سایت غرولند این ماه نوشته شده است

توئیت(تداوم پست قبل)

  • نیلوبلاگ

    من و دوست روحانیام جمع اضدادیم. ما جملهی درونسازمانی «از آخوندها بدم میاد» رو توی گفتگوهامون زیاد به کار بردیم. ولی هنوز دل هردومون «شدید» برای «حوزه» تنگ میشه. ...

    ادامه مطلب
  • پست گیزمیزی D:

  • نیلوبلاگ

    بند شکلات xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0 همهی ما یه فامیل مقیم خارجه داریم که دم عید برامون سوغاتیای خوشمزه میاره. من نمیدونم این غربیا،چی توی شکلاتاشون میریزن که ما نمیریزیم! چرا انقدر خوبن توی شکلاتسازی! پ.ن: نشستم دونه دونه ترکیبات رو از روی بسته، برای میم عزیز خوندم و ترجمه کردم تا اثبات بشه ژلاتین سگ و گربه و خوک توش نیست! خداروشکر که ازین گیاهیا بود. و عجیب، خوشمزهس، عجیب! D: xa0بند نوستالوژی لابلای...

    ادامه مطلب