من و دوست روحانیام جمع اضدادیم. ما جملهی درونسازمانی «از آخوندها بدم میاد» رو توی گفتگوهامون زیاد به کار بردیم. ولی هنوز دل هردومون «شدید» برای «حوزه» تنگ میشه. ...